Entreprenörens dilemma – Vem ska göra jobbet?

Är det möjligt att organisera marknadsbearbetningen utifrån en optimal kundupplevelse?
augusti 25, 2015
Vanligtvis kraft att genomföra i affärslivet…
december 23, 2015
Show all

Entreprenörens dilemma – Vem ska göra jobbet?

Extraresurser
En välbekant utmaning för dig som entreprenör men också för tex marknadschefer som har en mindre marknadsavdelning är att det finns många idéer på vad som behöver göras för att nå ut med budskapet men för lite budget eller att den egna tiden inte räcker till.

Lika vanligt är det att kunskapen saknas eller tiden måste prioriteras till uppdrag eller aktiviteter som skall genomföras imorgon.  Den mer långsiktiga säljkommunikationen som skall bära frukt nästa vecka eller nästa halvår hinns inte med.

David Tegenmark, på Certus Growth, gör flera bra reflektioner och analyser i bloggposten Entreprenörens dilemma – vem skall göra jobbet?”

Johan Larsson
Johan Larsson
Interim Marketing Solutions - Interim Management och Rekrytering specialiserade på marknad- och säljbefattningar IMS har specialisterat sig på befattning inom marknad- och sälj. Vi hjälper företag med interimslösningar för längre och kortare uppdrag samt rekrytering på all nivåer från assistent till direktör och specialister. Bemanning av specifika kompetenser eller hela projekt.

Comments are closed.